Yurtdışı Eğitim Etiketleri

13 Mart 2012 Salı

IEFT Yurtdışı Eğitim Fuarları Takvimi Mart 2012

Yurtdışı Eğitim almak isteyen adayların beklediği IEFT Yurtdışı Eğitim Fuarları takvimi belli oldu. IEFT Yurtdışı Eğitim Fuarları takvimini 2012 Mart ayı için şehirlere göre tarihlerini aşağıda bulabilirsiniz.

Yurtdışında dil eğitimi, yurtdışında üniversite, yurtdışında lise, yurtdışında yaz okulu, master, diploma ve staj gibi yurtdışı eğitim programları hakkında bilgi alınabilecek. Yurtdışından gelen öenmli okul temsilcileri ve burs kuruluşları ile adayların yüzyüze görüşebileceği fuarlar büyük ilgi görüyor.

21.'si düzenlecek olan IEFT Yurtdışı Eğitim Fuarları 150 okul ve binlerce adayı misafir edecek. Eğitimlerini yurtdışında devam ettirmek isteyen adaylar için burs imkanı da sunan fuara British Council, Fullbright ve Campus France gibi burs veren ve burslar hakkında bilgiler veren kuruluşlar da katılacak.

Burs Veren Bazı Yurtdışı Üniversiteleri

IEFT Yurtdışı Eğitim Fuarlarına katılan adaylar içinde Yurtdışında Üniversite eğitimi almak isteyenler için bazı yurtdışı üniversiteleri burs imkanı da sunmaktadır. Burs veren yurtdışındaki üniversiteler içinde University of Greenwich, Exeter University, University of Essex, Nottingham Trent University, Queen Mary University of London, Kingston University, Oxford Brookes University, University of York, University of Southampton, Duke University, University of Bristol, University of Tartu, New York Institute of Technology, University of Albany, University of Buffalo, University of Tennessee, Leiden Law School- Leiden University, University of Tallinn, Otto Beisheim School of Management ve International Hellenic University de bulunmaktadır.

Amerika, İngiltere, Avustralya, Kanada, Almanya, Hollanda, Fransa, Macaristan, İrlanda, Yeni Zelanda, Polonya, Estonya, İtalya, Çin, İsviçre, İsveç, Bulgaristan, Rusya, Ukrayna, İspanya, Kıbrıs gibi dünyanın çeşitli ülkelerinden gelen okul yetkileri ve Türkiye'deki bazı yurtdışı eğitim danışmanlığı şirketleri de fuarda adaylara bilgi verecek. Fuar kapsamında İstanbul'da ve Ankara'da MBA ve Yüksek Lisans Seminlerleri de düzenlenecektir. Fuar ücretsiz olup IEFT'in sitesinden online davetiyenizi alabilirsiniz. Yurtdışı Eğitim Facebook sayfasını takip ederek güncel Yurtdışı Eğitim gelişmelerinden haberdar olabilirsiniz.

IEFT Yurtdışı Eğitim Fuarları Takvimi Mart 2012

Fuar 15 Mart 2012'de Konya'da başlayacak ve 27 Mart2012'de KKTC'de son bulacak. İşte IFET Yurtdışı Eğitim Fuarları Mart 2012 Takvimi

15 Mart 2012 Konya Rixos Otel
17 Mart 2012 Eskişehir Dedepark Otel
18 Mart 2012 Ankara Sheraton Otel
20 Mart 2012 İzmir Hilton Otel
22 Mart 2012 Adana Hilton Otel
24-25 Mart 2012 İstanbul Hilton Otel
27 Mart 2012 KKTC Merit Otel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder