Yurtdışı Eğitim Etiketleri

18 Mayıs 2012 Cuma

Avustralyada Dil Okulu

Avustralya dil okullarında yabancı dil eğitimi almak İngilizce pratiği açısından diğer ülkelere göre daha avantajlıdır. 

Yurtdışı dil okulları seçeneklerinden resmi dili İngilizce olan Avustralya'da konaklama ve dil kursu fiyatları da diğer ülkelere nazaran hesaplıdır.

Genelde yurt dışı eğitim almak isteyen öğrencilerin en büyük çekinceleri güvenlik konusu olur. Daha önce hiç yaşanılmayan bir ülkeye eğitim almaya gidilecektir ve nerede kalınacağı, konaklama şartlarının nasıl olacağı, günlük hayatın ne kadar güvenli olduğu gibi sorular kafaları karıştırır. Bu durumda da gerek internette olsun gerek yurtdışı eğitim danışmanlık şirketlerinde olsun çeşitli arayışlara girişilir. Avustralya refah seviyesi yüksek, suç oranı düşük doğası harika bir ülkedir. Bu yüzden Avustralya, global anlamda da dünyanın her yerinden dil eğitimi, yurtdışında üniversite vb. gibi programlara gelen öğrencileri ağırlar.

Avustralya'da Dil Eğitim Programı

Avustralya'da dil eğitimi alınacak süreler eğer çok kısa olursa bazı incelemelerden geçiyor.
Eğer 24 haftanın altında dil eğitimi ya da diğer yurtdışı eğitim programlarında faydalanmak
istiyorsanız başvurunuz özel olarak inceleniyor. Alacağınız eğitimin en az 24 hafta olması
ve dil kursu saatinin de en az haftada 25 saat olması gerekiyor. Kısa süreli dil kursu almak
isteyen öğrencilerin Avustralya'da dil okulu yerine diğer ülkelerdeki dil kurslarını tercih
etmeleri daha yerinde olacaktır.

Avustralya'da Çalışma İzni

Yeni Zelanda'da olduğu gibi Avustralya'da da yurtdışında eğitim seçeneğini değerlendiren
insanlara çalışma hakkı veriliyor. Tabii ki bu hak legal. 13 hafta ve üzerinde Avustralya dil okulları programı ile eğitim alan öğrencilere haftada 20 saat çalışma izni veriliyor. Öğrenciler kendilerine tanınan bu yasal hak sayesinde hem dil eğitimlerini alıp hem de para kazanabilme şansını elde ederler.

Avustralya Vizesi

Bazı ülkeler dil okulu vizesi verirken daha zor şartlar uygular. Bazıları ise daha kolay vize
verirler. Avustralya dil okulu vizesi verirken öğrencileri çok zorlamaz. Hatta kolay vize verenülkelerin başında gelir. Üstelik 40 saat ve üzeri programlara katılanlara vizelerini uzatma hakkı tanır. Avustralya'da üniversite eğitiminizi başarılı bir şeklide tamamladıktan sonra vasıflı göçmen kategorisinde değerlendirilirsiniz ve bu size normal vizeden daha farklı
avantajlar sağlar.

Avustralya'da Konaklama

Birçok ülkede olduğu gibi yurt, ev, aile yanı tarzı konaklamalar bulunmakla beraber en çok
tercih edileni aile yanı konaklamadır. Aileler, Avustralya dil okulları ve yetkili mercilerce denetlenirler ve uygunlukları tespit edilir. Herhangi bir memuniyetsizlik durumunda inceleme yapılır ve hatta gerektiği takdirde konaklama yeriniz değiştirilir. Konaklama ücretleri de birçok ülkeye göre daha uygundur. Bir yandan dil eğitiminizi alırken diğer yandan da yanında konakladığınız aileyle kültürel sportif sanatsal faaliyetlere katılabilir, Avustralya kültürünü daha yakından tanıyabilir evde bulunduğunuz süre boyunca da İngilizcenizi geliştirebilirsiniz.

Avustralya'da dil eğitimi açısından en çok tercih edilen merkezler ise başta Sydney,
Melbourne, Gold Coasti Brisbane, Perth 'dir. Avustralya'da dil okulu eğitimi almak, üniversite vb. gibi programlara katılmak için bir Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı şirketine uğrayıp, uzman yurtdışı eğitim danışmanları rehberliğinde size en uygun yurtdışı eğitim planını çıkarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder